Słodycze reklamowe z białej czekolady

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Reklamowe słodkości dostępne są w wielu różnych odmianach. Doskonałą alternatywą dla wyrobów z mlecznej czekolady stanowić będą te, do produkcji których wykorzystano jej białą wersję, która posiada sporą rzesze zwolenników. Na jej bazie przygotowuje się zarówno tabliczki, jak i bombonierki czy pojedyczne czekoladki. Dostępne są one w wersji bez dodatków lub z odrobiną połamanych herbatników czy wafelków lub rodzynek. Bogaty wybór takich słodkości sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Co warto wiedzieć na temat białej czekolady?Słodycze reklamowe z białej czekolady nie zawierają w swoim składzie proszku kakaowego odpowiedzialnego za nadawanie produktowi brązowego koloru. Najwyższej jakości produkty tego typu mają w swoim składzie 33% masła kakaowego.  Do ich produkcji stosuje się mleko, masło kakaowe oraz różnego rodzaju substancje słodzące. W jednej kostce takiej czekolady znaleźć można 28 kalorii, a w całej tabliczce – około 560. Biała czekolada stanowi w głównej mierze źródło węglowodanów. W 100 gramach produktu znajduje się ich 59 gramów. Produkt ten jest także bogaty w tłuszcze. 100 gramów tego deseru zawiera ich 34 gramy.

Słodycze reklamowe w postaci białej czekolady przyczyniają się do wzrostu poziomu endorfin w organizmie, co sprawia, że taki produkt skutecznie poprawia nastrój i łagodzi ból. Bogaty jest on także w witaminy A, D, E oraz K i witaminy z grupy B. W składzie takiej czekolady znaleźć można również kwas foliowy i minerały takie, jak magnez, wapń, żelazo oraz potas.

Alternatywne rozwiązanie stanowią słodycze reklamowe w postaci gorzkiej czekolady. Do jej atutów zaliczyć można fakt, iż zawiera ona dużą ilość proszku kakaowego oraz miazgi kakaowej, które w korzystny sposób wpływają na nasz organizm. Jako że praktycznie nie zawiera ona cukru, bez obaw zajadać mogą się nią nawet osoby dbające o swoją sylwetkę. Bez względu na to, na jaki rodzaj reklamowych słodkości się zdecydujemy, warto zadbać o stosowne zaprojektowanie ich opakowania tak, by w pozytywny sposób wpływały one na wizerunek firmy.